Достовірний факт

Середній чоловічий оргазм триває 6 секунд, а жіночий – 23.

Перші ознаки отруєння наркотичними речовинами

Перші ознаки отруєння наркотичними речовинами

У житті трапляються різні ситуації, тому кожен з нас може зіткнутися з обставинами, при яких можливі випадки наркотичного отруєння. Такий стан ще називають передозуванням, воно виникає при вживанні певної дози наркотичних речовин і ставить під загрозу життя і стан здоров'я людини. Важливо вміти розпізнати перші ознаки і надати людині допомогу.

 

Найбільш часто зустрічається даний вид отруєння у дітей підліткового віку, тінейджерів з важким характером. Ознаки отруєння наркотиками розрізняються залежно від їх виду, дозування і способу прийому. До найбільш поширених належать такі ознаки, як неадекватність реакцій, галюцинації, надмірна збудливість або, навпаки, млявість, повільність, втрата свідомості, блювання, порушення в роботі серця та органів дихання.

 

 

Можливі причини наркотичного отруєння
Причинами отруєння можуть служити різні чинники:
• Змішування наркотичних речовин з алкоголем або іншими наркотичними речовинами
• Вживання занадто великої дози наркотику
• Багаторазове вживання наркотику
• Вживання невідомого, нового речовини
• Прийом наркотику після тривалої перерви
• Випадкова помилка при прийомі ліків
• Суїцид

 

Ознаки отруєння наркотиками
До симптомів, що сигналізує про отруєння наркотичними речовинами можна віднести в першу чергу різновиди розлади свідомості. Людина повільний, млявий, сонливий, неадекватно сприймає навколишню дійсність, коротко відповідає на запитання. У деяких випадках можлива втрата свідомості, непритомність. Іноді непритомного стану передує надмірне збудження, ейфорія або зайва агресивність.
Можлива наявність головних болів, нудоти, блювоти, слабкості в тілі, ліниво. При прийомі психотропних речовин людина буде, навпаки, непосидючим, неспокійним, буде відчувати жар.

 

Наркотичні речовини також впливають на розмір зіниці, залежно від виду препарату він може бути або занадто вузьким, або надмірно великим. Крім того, в результаті прийому опійних речовин можливе пониження тиску, рідкісний пульс і дихання. Якщо ж людина прийняла психотропні засоби, то у нього виникає тахікардія, нестабільність в роботі серця, частішає дихання, вени набухають, можуть виникнути серцеві болі, запаморочення.

 

Такий стан може розвинутися аж до впадіння людини в кому.
Також у разі отруєння наркотиками можливий набряк мозку, про що сигналізують тремтячі руки і плаваючі очні яблука.
Якщо людина, у якої можливо наркотичне отруєння Вам не знайомий, то для підтвердження діагнозу має сенс оглянути його руки і пах на наявність слідів від уколів. Однак, слід мати на увазі, що наркотики могли бути вжиті всередину.

 

Небезпечні наслідки
Дані ознаки допоможуть Вам визначити, чи дійсно спостерігаються симптоми є наслідком передозування наркотиками чи ні. Правильне визначення діагнозу вкрай важливо, оскільки наслідки такого отруєння можуть бути серйозними. Вони стосуються поразки багатьох внутрішніх органів, у тому числі нирок, серця, мозку, печінки, пригнічення нервової системи. Результатом наркотичного отруєння може стати смерть людини, що наступає в результаті зупинки дихання або уповільнення кровообігу. До такого ж результату може призвести виник набряк мозку, легенів, внутрішній крововилив, некроз тканин, різного роду травми.

 

Перша допомога
Щоб мінімізувати негативні наслідки, необхідно своєчасно і вірно надати першу допомогу. Якщо отруїлася знаходиться без свідомості, то головним завданням стає захист від западання язика і забезпечення доступу кисню. Для цього необхідно повернути постраждалого на бік, звільнити ротову і носові порожнини від вмісту, що забезпечить вільний доступ повітря.
Якщо ж людина перебуває у свідомості і відомо, що наркотичну речовину потрапило в організм через шлунок, то необхідно його промивання, після чого потерпілому дають активоване вугілля. При наданні першої допомоги важливо бути обережними, стежити за реакціями потерпілого, пам'ятаючи, що він може вести себе неадекватно і бути загрозою для Вас і оточуючих людей.

 

Перші ознаки отруєння наркотичними речовинами

Заборонено
Якщо спостерігаються симптоми отруєння наркотичними речовинами, то існує ряд дій, які вчиняти не можна. По-перше, не слід залишати потерпілого без нагляду, тому як в будь-яку секунду йому може знадобитися допомога.

 

Заборонено давати потерпілому будь-які препарати, алкогольні напої та енергетичні коктейлі. Це може істотно погіршити ситуацію, аж до летального результату.
Не можна відмовлятися від госпіталізації в лікувальний заклад, навіть якщо після роботи швидкої медичної допомоги людині стало значно краще. Наркотики мають більший період дії, ніж медичні препарати, тому після поліпшення може настати погіршення стану, результатом чого може бути кома.

 

 

Запобіжні заходи
Щоб виключити випадкове отруєння наркотиками внаслідок прийому лікарських засобів, необхідно зберігати медичні препарати і ліки в місці, недоступному для дітей. Якщо в будинку є люди зі слабким зором, то потрібно підписувати упаковки великим і яскравим шрифтом, не слід поміщати ліки в упаковки від інших препаратів, а також використовувати ті, де стерто назву або воно трудночітаемо.
Якщо отруєння було не випадковим, а виникло через усвідомленого вживання наркотичних речовин, не варто приховувати цей факт від лікарів, які надають медичну допомогу, інакше вона може стати неефективною.

 

Висновок
Вплив наркотичних речовин на організм людини може призвести до істотного збитку фізичним станом, і навіть стати причиною смерті. Тому важливо бути пильним і в потрібний момент проявити відповідальність і сміливість. Якщо Ви сумніваєтеся щодо діагнозу, то не варто боятися виглядати недовірливим, краще зателефонувати в швидку допомогу і перестрахуватися. Це може врятувати чуже життя.