Достовірний факт

В 4,5 рази збільшується ймовірність серцевого нападу та смерті під час сексу з випадковим партнером.

Вчені пояснили, як формуються спогади

neyron sinapsy set
Дослідники з Університету Колорадо виявили: для створення спогадів необхідний білок за назвою AKT, який міститься у всіх тканинах мозку й дозволяє йому адаптуватися до нових переживань. Нещодавно була підтверджена роль AKT в механізмі синаптичної пластичності - здатності мозку зміцнювати нейронні зв'язки у відповідь на новий досвід, пише The Deccan Chronicle.

Дослідження на мишах показали: існують три різновиди білка AKT. Вони локалізуються в різних відділах нервової системи. Так, AKT2 зустрічається винятково в астроцитах – нейрогангліальних клітинах зірчастої форми із численними відростками. Ці клітини часто вражає рак. AKT3 відіграє ключову роль у процесі росту головного мозку. Найпоширенішою формою вчені вважають AKT1. Він сприяє зміцненню синаптичних зв'язків у відповідь на досвід і необхідний для формування пам'яті.

Автори дослідження вважаються, що AKT пов'язаний з розвитком ряду неврологічних захворювань. За словами фахівців, відкриття допоможе в пошуку нових методів лікування рака мозку, хвороби Альцгеймера й шизофренії. Виявлення трьох різних форм білка підвищить шанси на успішну розробку ефективної терапії багатьох неврологічних розладів.

Медичні статті завдяки:

Лікарські рослини

latattya   Корисні властивості латаття Латаття є багаторічним водним рослиною, яка має кругле...
klen   Корисні властивості клена Корисні властивості клена були відомі ще індіанців Північної...